.:[شه بـی سر]:.

پیچیده شمیمت همه جاای شه بی سرچون شیشه ی عطری که سرش گم شده بـاشد

.:[شه بـی سر]:.

پیچیده شمیمت همه جاای شه بی سرچون شیشه ی عطری که سرش گم شده بـاشد

.:[شه بـی سر]:.

آن کشــتـه کــه بــردنـد بـه یغــما کفنـش را

تیــر از پــی تیـــر آمــد و پوشــاــند تــنش را

خـون از مــژه میــریخــت به تشییــع غریبش

آن نیـــزه کــه میبــرد ســــر بــی بــدنش را

پیـــراهنـــی از نیــزه و شمــشیر بـه تن کرد

بــا خــــار عــوض کـــرد گــــل پیـــرهنـش را

زیبــا تــر از ایـن چیـــست کــه پروانه بسوزد

شــمعی بـه طـــواف آمــده پـرپــر زدنــش را

آغــوش گــشــایـــد بـــه تــســـلای عـزیــزان

یــا خـــاک کنـــد یـوســف دور از وطـــنــش را

خورشــیــد فــروزان شــده در تـیـرگـی شـام

تــا بــاز به دنــیــا بـرســـانـــد ســخــنــــش را

...[فاضل نظری]...

آخرین مطالب

سکوت میکنم حال تـــوبگو:

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ

یک نوشته ی زیبا برای سردار عشق حسین

جمله یاخواسته ای که وقتی جلوی ضریح نورانیش قرار میگیری 

امیدوارم به خواستت برسی واجرتم باخود آقاامام حسین 

بسم الله...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸
لبیک یاحسین ...

نظرات  (۱۲)

۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۵ لبیک یاحسین ...
ببخشید پیش قدم شدم

سلام ای مظلوم عالم وای خون خدا ...
یاحسین قسم به لب عطشان وقسم به مظلومیتت یااباعبدالله 
تمام مریضان را شفا بده 
یاور ستم دیدگان ویتیمان باش
ای حسین کاش آن روز بودم و دررکاب تو به سعادت ابدی وخوشبختی مطلق می رسیدم کاش وصدافسوس
):
آقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ببخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۲ چشم به راهم ...
آقا
مرا
یک
نظری
:((((
شرمنده ایم آقا
به کرمت ببخش
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۶ دانشجوی کلاس اول دبستان
هوالحکیم

ارباب...

دریاب ...
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۵ ذره ای از تبار نسیان
سلام علیکم و رحمه الله..
ممنون از حضورتون در وبلاگ بنده.
و این هم پاسخی برای این پست:
--

دوباره بغض و کمی آه...

علتش این است:

حرم نرفته بمیرم!!

خجالتش این است...

سلام میدهم از بام خانه سمت حرم

ببخش نوکرتان را...

بضاعتش این است..!!

--
التماس دعا
الهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و المستشهدین بین یدیه
مدد...

به جای جای دلم جای پای تو است حسین
خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین


به جای جای دلم جای پای تو است حسین
خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین


السلام علی الحسین
و علی علی ابن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
سلام آقاجانم
میدونم بی لیاقتم 
میدونم قدر ندارم 
میدونم خیلی هوامو داشتی و من ناسپاسی کردم
میدونم
اشتباه کردم
گناه کردم
بد کردم
اما اینم میدونم که شماها دردونه های خدا هستین
آقاجان تو را به مادرت فاطمه ی زهرا قسم میدم واسطه شوکه آقا امام زمان  (عج) زودتر ظهور کنه آقا
آقا من که گناهکارم
منو ببخش 
بابی انت و امی
یا حسین
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۷ یک خبرنگار ...
یا حسین شهید (ع) ... :(
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.